1) група №10 «Штукатур; маляр»
- високий рівень знань – 0 %;
- достатній рівень знань – 30 %;
- середній рівень знань – 70 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
- високий рівень знань – 0 %;
- достатній рівень знань – 100 %;
- середній рівень знань – 0 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
2) група № 20 «Муляр; штукатур»
- високий рівень знань – 0 %;
- достатній рівень знань – 23 %;
- середній рівень знань – 77 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
- високий рівень знань – 0 %;
- достатній рівень знань – 45 %;
- середній рівень знань – 55 %;
- початковий рівень знань – 0 %
3) група № 12 «Столяр будівельний; електрогазозварник»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 4 %;
- достатній рівень знань – 33 %;
- середній рівень знань – 63 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 12 %;
- достатній рівень знань – 42 %;
- середній рівень знань – 46 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
4) група №22 «Столяр будівельний; верстатник деревообробних верстатів»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 0 %;
- достатній рівень знань – 57 %;
- середній рівень знань – 43 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 29 %;
- достатній рівень знань – 14 %;
- середній рівень знань – 57 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
всього за напрямком:
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 1 %;
- достатній рівень знань – 36 %;
- середній рівень знань – 63 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 10 %;
- достатній рівень знань – 38 %;
- середній рівень знань – 52 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
1) група № 4/1 «Кухар»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 33 %;
- достатній рівень знань – 17 %;
- середній рівень знань – 50 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 33 %;
- достатній рівень знань – 50 %;
- середній рівень знань – 17 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
2) група № 4/2 «Кухар»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 17 %;
- достатній рівень знань – 45 %;
- середній рівень знань – 38 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 18 %;
- достатній рівень знань – 72 %;
- середній рівень знань – 10 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
3) Практична підготовка «Кухар; кондитер»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 8 %;
- достатній рівень знань – 28 %;
- середній рівень знань – 64 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 0 %;
- достатній рівень знань – 40 %;
- середній рівень знань – 60 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
4) група № 24 «Кухар; кондитер»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 0 %;
- достатній рівень знань – 38 %;
- середній рівень знань – 62 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 4 %;
- достатній рівень знань – 58 %;
- середній рівень знань – 38 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
6) група № 44 «Кухар; кондитер»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 4 %;
- достатній рівень знань – 20 %;
- середній рівень знань – 76 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 8 %;
- достатній рівень знань – 56 %;
- середній рівень знань – 36 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
всього за напрямком:
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 12 %;
- достатній рівень знань – 30 %;
- середній рівень знань – 58 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 13 %;
- достатній рівень знань – 59 %;
- середній рівень знань – 28 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
1) група № 35 «Перукар (перукар-модельєр)»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 5 %;
- достатній рівень знань – 39 %;
- середній рівень знань – 56 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 12 %;
- достатній рівень знань – 44 %;
- середній рівень знань – 44 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
2) група № 25 «Перукар (перукар-модельєр)»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 6 %;
- достатній рівень знань – 62 %;
- середній рівень знань – 38 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 14 %;
- достатній рівень знань – 53 %;
- середній рівень знань – 33 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
3) група № 11 «Перукар (перукар-модельєр)»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 20 %;
- достатній рівень знань – 52 %;
- середній рівень знань – 28 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 12 %;
- достатній рівень знань – 60 %;
- середній рівень знань – 28 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
всього за напрямком:
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 11 %;
- достатній рівень знань – 75 %;
- середній рівень знань – 14 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 13 %;
- достатній рівень знань – 52 %;
- середній рівень знань – 35 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
1) група № 9 «Електрогазозварник»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 12 %;
- достатній рівень знань – 44 %;
- середній рівень знань – 44 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 18 %;
- достатній рівень знань – 26 %;
- середній рівень знань – 56 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
2) група № 33 «Електрогазозварник; слюсар із складання металевих конструкцій»
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 0 %;
- достатній рівень знань – 67 %;
- середній рівень знань – 33 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 6 %;
- достатній рівень знань – 56 %;
- середній рівень знань – 38 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
всього за напрямком:
Теоретична підготовка
- високий рівень знань – 6 %;
- достатній рівень знань – 66 %;
- середній рівень знань – 38 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
Практична підготовка
- високий рівень знань – 12 %;
- достатній рівень знань – 41 %;
- середній рівень знань – 47 %;
- початковий рівень знань – 0 %.
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з навчально-виробничої роботи Головко Г.О., методисту Печеній І.П.:
- посилити контроль за систематичним аналізом успішності учнів (директорські контрольні роботи, зрізи знань, рівень навчальних досягнень за семестр, рік тощо);
- удосконалити форми заходів щодо ліквідації прогалин знань учнів, усунення недоліків;
- спланувати методи і форми роботи з учнями на період дистанційного навчання щодо підвищення ефективності засвоєння викладеного навчального матеріалу та контролю знань ;
- посилити роботу щодо створення та систематичного поповнення бази даних різнорівневих тестових завдань із усіх теоретичних предметів (у розрізі кожної навчальної теми).