«Деревообробний навчально-практичний центр
з упровадження інноваційних технологій»
на базі ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»

Освітню діяльність із підготовки кваліфікованих робітників північного регіону Сумщини здійснює державний навчальний заклад «Глухівське вище професійне училище».

На базі якого, з метою вирішення проблеми якісної підготовки кваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, відбулося створення деревообробного  навчально-практичного центру з упровадження інноваційних технологій.

Основні спонукальні причини створення
навчально-практичного центру
з упровадження інноваційних технологій

Перелік професій підготовки кваліфікованих робітників для деревообробної промисловості

- Лісник
- Лісоруб
- Рамник
- Верстатник деревообробних верстатів
- Столяр будівельний



Етапи вирощування і переробки деревини

- Посадка
- Вирощування
- Заготівля
- Виготовлення готової продукції






Необхідне обладнання

рейсмусовий верстат з довжиною ножів 600мм та 400мм; форматно-розкрійний верстат; стрічкову пилораму; стрічково-шліфувальний верстат; фугувальний верстат; кругло-пилковий верстат; торцювальний верстат; два вертикально-фрезерних верстата різної модифікації; фугувально-пильний шкільний верстат; токарний верстат; свердлильний верстат; універсальний верстат; необхідний ручний електроінструмент
Підготовка учнів за професіями деревообробного напрямку має циклічний характер.

Лісник вирощує і охороняє деревину, лісоруб - валить, обрізає, транспортує дерева для переробки, рамник здійснює первинну обробку,  верстатник деревообробних верстатів - займається спеціалізованою обробкою деревини, а вже столяр будівельний - виготовляє готову продукцію з місцевої екологічно чистої сировини.
Стратегічною метою навчально-практичного центру є підготовка висококваліфікованих робітників відповідно до стандартів професійної освіти, надання освітніх послуг з професійно-технічного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації працюючому та незайнятому населенню,  стажування майстрів виробничого навчання, учнів ПТНЗ, робітників деревообробної галузі. 

У рамках функціонування НПЦ проводяться практичні та семінарські заняття для учнів, майстрів виробничого навчання, заходи професійного спрямування, конкурси фахової майстерності учнів та майстрів виробничого навчання.

З метою підвищення загального рівня професійної майстерності та адаптації, формування професійних умінь, надання методичної допомоги з питань теорії та практики викладачам та майстрам виробничого навчання в училищі уже кілька років поспіль творчо, інноваційно, ефективно проводяться тижні циклових комісій, майстер-класи, виставки продукції, що випускають майстерні, форуми-практикуми. Крім цього в навчально практичному центрі постійно розробляється навчально-методична література.

НЦП демонструє ефективну роботу моделі соціально-економічного кластеру, метою якого є забезпечення розвитку начального закладу в економічному і соціальному напрямках. Ресурсами соціально-економічного кластера з деревообробного профілю виступає сукупність засобів виробництва у формі кадрових, фінансових, матеріальних, інфраструктурних джерел у форматі соціального партнерства між училищем, деревообробними та лісозаготівельними підприємствами регіону, безумовно, органами місцевої влади.

Заклад приймає активну участь у виготовленні дитячих меблів й ігрових майданчиків для задоволення потреб навчальних закладів, закладів охорони здоров’я, що відповідають віковим особливостям дітей та гігієнічним вимогам. Така співпраця надає можливість отримати готовий виріб, який виготовлений на Сумщині з місцевої екологічно чистої сировини, забезпечує збільшення надходжень до місцевих бюджетів, підвищує професійну компетентність учнів – майбутніх кваліфікованих робітників, має важливу соціальну складову.

 Деревообробна галузь, навіть в умовах глобальної кризи, є сферою, привабливою для кваліфікованих робітничих кадрів із різним рівнем підготовки.
Функціонування Навчально-практичного центру Глухівського вищого професійного училища в інноваційному режимі дозволяє навчальному закладу задовольняти регіональні соціально-економічні потреби, потреби регіонального ринку праці та витримувати конкуренцію в освітньому просторі області.

Много шаблонов Joomla на JooMix.org